Жури

Надя Маринова
Надя Маринова

Основател на b2b Media, b2b Magazine, biolife.bg, Manifesto.bg, b2b Legal.

Инициатор на редица конкурси - сред които “Най-зелените компании в България”, Employer Branding Awards, Годишните награди на b2b Media, международната конференция “Индустрия и иновации”, “Smart buildings, Smart cities, Smart economy”, наградите Employer Branding Awards, Технологичният форум Sharks in IT и много други национални и международни събития. 

Мениджърският й опит в областта на медиите включва престижни позиции, като гл. редактор на Darik Radio Burgas, зам. главен редактор на в -к “Пари”, директор икономически предавания на TV Bulgaria On Air и Re:TV, гл. редактор на предаването “Оригиналът” по ТВ 7 и др.

Надя е с юридическо и журналистическо образование, както и дипломи от London School of PR и Columbia Business School в Ню Йорк и др. Завършила е множество специализации по маркетинг, PR and reputation management, Crisis Management, Media Evaluation, Corporate identity, Brands and brand management.

Надя има над 25-годишен опит в областта на медии, маркетинг, бранд мениджмънт, ПР, комуникации и управлението на телевизионни и радио програми, продукции, печатни издания, онлайн медии, продажби, събития с национален и международен характер и маркетинг на национално и регионално ниво.

Иван Янакиев
Иван Янакиев

Иван Янакиев е председател на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Той е собственик и основател на Propaganda Group – мрежа от допълващи се бизнеси, работещи в екосистема от независими организации, които споделят експертиза и колаборират по различни проекти. Под шапката на Propaganda Group влизат множество компании, опериращи в областта на PR и маркетинговите комуникации, медиите и високотехнологичните стартъпи.

В биографията си Иван Янакиев има солиден опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, маркетинга и връзките с обществеността на международни компании и институции в редица сектори – политика, телекомуникации, технологии, банки, финтех и FMCG.

След като завършва образованието си по политически науки в университета Albert Ludwigs във Фрайбург, Германия,

Иван трупа дългогодишен опит в Центъра за европейска политика (Centre for European Policy – CEP), където в ролята си на комуникационен и PR мениджър се занимава с външни и вътрешни комуникации, международни събития, лобизъм и реализирането на големи стратегически проекти в областта на политическите комуникации, какъвто е спасителният план за Гърция от страна на Европейската централна банка (ЕЦБ). Паралелно с това, той участва като външен консултант в разнообразни международни проекти, реализирани в Германия, Швейцария, Франция и Великобритания като старта на мащабната платформа на Volkwagen в областта на нанотехнологиите.

Мария Минчева
Мария Минчева

Мария Минчева работи в БСК от 2006 г., като част от Правния отдел. От 2018 г. заема длъжността директор в Правния отдел, а от 1 ноември 2020 г. е зам.-председател на БСК.

Завършила е "Право" в СУ "Св. Климент Охридски" и "Международни отношения", магистърска програма "Право на Европейския съюз" в СУ "Св. Климент Охридски", съвместно с Университет Нанси 2 (Франция).

Член е на Група I - Работодатели на Икономическия и социален съвет на Р България, както и на Европейския икономически и социален комитет (група Работодатели).

Представлява БСК (като член на BusinessEurope) в Комитета по социален диалог в Брюксел, който е основeн орган за социален диалог на европейско равнище.

В качеството си на зам.-председател на БСК, наблюдава и координира дейността на Камарата, свързана със защита на работодателските интереси, насърчаване на предприемачеството и външноикономическото сътрудничество. Участва в работата на Националния съвет за тристранно сътрудничество (НСТС) и координира участието на представителите на БСК в националната система за тристранно сътрудничество. Отговаря за организацията и координацията на участието и дейността на БСК в международни организации, контактите с представители на ЕП и представителството на ЕК в България.

Христина Христова
Христина Христова
Специалист по маркетинг комуникации с над 20 годишен опит в разработването и реализацията на ефективни ПР & Маркетинг кампании за регионални и международни клиенти.

Към момента Христина е Country Manager на модната платформа Answear за България, отговаряйки за управлението на всички операции на бранда в страната. 

Професионалният ѝ път започва в медиите, където натрупва ценен опит като автор, репортер, радио и телевизионен водещ в различни национални платформи. Академичният й опит включва магистърска степен по „Маркетинг комуникации“ от University of Birmingham. 

 Христина е съосновател на консултантската и комуникационна агенция H2H Communications, която работи с клиенти като bTV Media Group, Answear, Storytel, Glovo, Qatar Airways и много други. С богат опит в сътрудничеството с медии, корпорации, стартъпи, културни институции, модни и козметични брандове, както и с популярни личности, Христина е активен участник в различни професионални и общественозначими проекти. Тя е и дългогодишен партньор в инициативите на b2b Media. Енергията, визията и експертният ѝ подход я превръщат в уважаван професионалист както в бранша, така и в проектите, които подкрепя.
Асен Асенов
Асен Асенов

Асен Асенов е председател на Обществения съвет на Българското дружество за връзки с обществеността.

Има 25 години опит в сферата на връзки с обществеността, корпоративни комуникации, маркетинг, реклама, корпоративна социална отговорност, както и в преподаването в специалностите „Връзки с обществеността“ и „Бизнес комуникации“.

Член е на Управителния съвет на Българско дружество за връзки с обществеността в периода 2005 – 2016 г. и негов председател за 2007, 2008, 2014 и 2015 г.

По-голяма част от професионалния му път преминава в небанковия финансов сектор, като в продължение на над 20 години е специалист маркетинг, координатор „Връзки с обществеността и реклама“, координатор „Човешки ресурси“, ръководител отдел „Връзки с обществеността и реклама“, директор „Маркетинг“, директор „Корпоративни комуникации“ в ПОК „Доверие“.Има опит и в сферата на агенционния пиар, работа с неправителствени организации и др.

Доника Ризова
Доника Ризова

Доника е комуникационен експерт с над 20 годишен опит в медиите. Започва кариерата си в Дарик радио, а по-късно е водещ в националната телевизия „България он ер“. За авторските й телевизионни проекти е награждавана със „Златно перо“ на Съюза на българските журналисти, отличието „Свети Влас“ за телевизионна журналистика, наградата от фестивала „Българската Европа“ и др. Доника е магистър „Връзки с обществеността“ в СУ „Св. Климент Охридски“ и свързва кариерата си на ПР с проекти като старта на телевизионните канали „България он ер“ и Bloomberg TV България, придобиването на Investor Media, организация на международни конференции и кризисна комуникация за международни компании с дейност в страната.

През последните три години е Директор Комуникации на Сдружението за модерна търговия, което обединява най- големите търговски вериги в България. Доника е писател и травъл блогър, автор на статии в списания, активен участник в редица инициативи свързани с децата, дарителството и образованието. 

Проф. д-р Даниела Илиева
Проф. д-р Даниела Илиева

Проф. д-р Даниела Илиева е изпълнителен директор на Фондация „Право и Интернет“ и член на Управителния съвет на Фондацията.

Даниела е професионален бизнес консултант по Управление на бизнес процеси и бизнес комуникации, трейнър по Бизнес етикет и международен протокол, сертифицирана от EUROPROTOCOLTheEuropean School of Protocol (Брюксел, Белгия), както и сертифициран трейнър по Невро-лингвистично програмиране (НЛП) и Коучинг. Профилът й включва богат опит с бизнес етикет и протокол, бизнес коучинг, бизнес комуникации, мениджмънт на бизнес процеси, междукултурни комуникации и презентационни умения. Експерт по Международен туризъм и хотелиерски мениджмънт, има бакалавърска степен по Бизнес администрация, магистърска степен по Маркетинг, докторска степен по Икономика (Социално управление) и е добила академичната длъжност доцент по Мениджмънт на бизнес процеси и бизнес комуникации с основен академичен труд книга на тема „Mentoring: process, guidelines and programs”(„Менторството: процес, насоки и програми”). През 2022г. става професор и е автор на множество статии, книги, публикации и разработки, сред които книгите „Комуникация НАвреме и НА място“ и „Управление на личностното развитие“.  Преподавател е във ВУЗФ, в Софийски университет “Св. Климент Охридски”, в УНСС, в УНИБИТ и международния факултет на University of Sheffield. 

Румяна Танчева
Румяна Танчева

Румяна има 15 години опит в интегрираните маркетингови комуникации, кампании за работодателска марка, стратегическо
консултиране, кризисни комуникации, дигитален PR, CSR кампании, връзки с медиите, обслужване на клиенти и ръководене на проект.

Румяна успешно поддържа взаимоотношения с екип и клиенти ивзима активно участие в екипните дейности и изпълнението на проекти.

Работила с клиенти от технологичния, бързооборотния, телекомуникационния, авио и фармацевтичния сектор: A1, Viber, P&G, Philips TV, GATE Institute, Lidl, Dimitar Madjarov, Econt,
VIVACOM, Zagorka, Shell, Lavena, Actavis, Fortex, VMware, Arc Academy, AVON, Subway, Biologique Recherche, BOSCH Engineering Centre, фондация „Лъчезар Цоцорков“, „Шумът на парите“.

Румяна има завършена степен бакалавър, специалност «Връзки с обществеността»,
департамент "Масови комуникации", в Нов български университет.

В момента заема позицията старши ПР мениджър в MSL PUBLICIS GROUPE

PR агенцията MSL, част от Publicis Groupe България, член на IAB България подготвя всяка година проучване на инфлуенсър средата в България сред бизнеса – компании и марки, които работят с лица/лидери на мнение и инфлуенсъри.


Десислава Бошнакова
Десислава Бошнакова

Десислава Бошнакова - Изпълнителен продуцент на единствената здравна телевизия в България Code Health TV. Филолог и финансист по образование, но тясно свързана с медицината, по призвание.

Най-важното за нея е да научава нещо ново всеки ден! Телевизията й дава тази възможност.

В работата си Десислава свинаги дава различните гледни точки, за да могат те самите да направят своя информиран избор.

Знанието и превенцията могат да ни помогнат да направим себе си и света по-добри, затова и мотото на телевизията е "Здравето е въпрос на знание!"

Завършила е магистърска степен по Българска филология и Финанси във ВТУ “Св. св. Кирил и Методий”.

Дълги години е работила във финансовия сектор, Работата й е била свързана с обслужване на корпоративни клиенти в Първа инвестиционна банка.

Магията на телевизията се оказва обаче водеща и по-силна и тя става част от екипа на Междинна станция. Там е била редактор в различни телевизионни продукции - здравното предаване “Специалистите”, съботно-неделния блок “Жените говорят” и “Всяка неделя”.

От старта на единствената здравна телевизия в България Code Health TV, тя е продуцент и водещ на сутрешен блок.